Reis naar Bozeman - Reisverslag uit Bozeman, Verenigde Staten van Suzanne Weeda - WaarBenJij.nu Reis naar Bozeman - Reisverslag uit Bozeman, Verenigde Staten van Suzanne Weeda - WaarBenJij.nu

Reis naar Bozeman

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

23 Juni 2009 | Verenigde Staten, Bozeman

Na het vroege berichtje van hiervoor, ben ik naar het busstation gegaan met mijn overvolle bijna knappende koffer, een overvolle handbagage tas en een plastictas met eten! Aangekomen bij het Greyhoundstation moest ik ongeveer een half uur wachten tot we vertrokken, genoeg tijd om de mensen te observeren.. en ik mag het niet zeggen maar wat een verrotte mensen in die bus.. Een te dikke moeder met een kind van 12 waar ik niet overdreven dit keer: 3 keer in pas!! Een opa die leek op een onderdaan van Davy Jones (zie Pirates of the Car. 2 en 3) geen tanden en alles.. Een gezin (natuurlijk allemaal overgewicht) met 3 veel te drukke en bijdehandte kinderen etc.
De bus was niet vol, dus ik had lekker 2 plekjes voor mezelf.. De reis ging goed, alleen de overstap in Butte duurde anderhalf uur langer dan verwacht.. Daar heb ik een lekkere emmer met fruit naar binnen gewerkt want normale groente kennen ze hier niet geloof ik..
Uiteindelijk kwam ik rond half 10 geloof ik aan in Bozeman.. Ik besloot te lopen naar het Hostel want de eigenaresse zei dat dat makkelijk kon.. Ik was al een eind onderweg toen ik het voor de zekerheid nog even navraagde aan iemand die de hond aan het uitlaten was.. Dat meisje moest toch die kant op dus bracht me erheen.. Het was zeker een half uur flink doorlopen (en denk aan de 3 tassen) dus ik kwam bezweet en al dan eindelijk bij het hostel aan.
Daar sliep ik op een kamer waar zes bedden waren en op 2 lagen spullen.. Omdat ik na de douche meteen ben gaan slapen, kwam ik er de volgende dag achter dat het twee aardige backpackers waren.

• 26 Juni 2009 - 22:03

Ome W:

groente what the f* is groente ? lol knufs vanuit hiero je huisje staat er nog steeds goed bij maar ja tis hier ook mooi en warm weer en kan t dus niet lekken grtz