Dagje Bozeman - Reisverslag uit Bozeman, Verenigde Staten van Suzanne Weeda - WaarBenJij.nu Dagje Bozeman - Reisverslag uit Bozeman, Verenigde Staten van Suzanne Weeda - WaarBenJij.nu

Dagje Bozeman

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

24 Juni 2009 | Verenigde Staten, Bozeman

Jaja daar ben ik dan, eindelijk in de buurt.. Ik werd wakker omdat de backpackers aan het inpakken waren.. Zij gingen een dagje naar Yellowstone. Ze waren heel stil geweest gister en in de ochtend wel heel lief. Ze dachten dat ik in een coma lag ofzo omdat ik nadat ik aangekomen was rond een uur of tien tot 's ochtends had geslapen haha..
Toen zij wegwaren ben ik opgestaan, naar het dorp gelopen om eten te halen en lekker ontbeten in het zonnetje.. Daarna mn handdoek gepakt en in de zon een boek gaan lezen want internet hadden ze niet daar. Het was veel te heet in de zon, daar kwam ik achter na een kwartier toen ik ongeveer verbrand en uitgedroogd was.. De rest van de dag heb ik eigenlijk alleen maar gelezen op de bank op de veranda. Wat gepraat met wat mensen die daar ook sliepen. 1 rare knakker, die volgens mij niet te vertrouwen is.. Hij ging opeens fotos van me maken, dus ik zo wat is dit nou weer, stop daarmee.. Daarna kreeg ik zelfgemaakte oorbellen van m als dank.. kortom: nuts..
Ook kwam er een Chinees meisje dat totaal geen Engels kan. Ze wou de taxidriver een tip geven van 100 dollar!!! hahah ik heb haar een beetje geprobeerd wegwijs te maken..

Toen ik wat wou gaan eten wou die gekke vent mee en ik kon niet echt nee zeggen ofzo, hij wou alleen meelopen dus dat deed ie dan ook.. Heb een pizza gehaald bij DOmino's, gepind en ben weer terug gegaan naar t huis om mijn koffer weer dicht proberen te krijgen en te slapen..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Bozeman

Yellowstone

Recente Reisverslagen:

11 Augustus 2009

Eindelijk weer een bericht

05 Juli 2009

Leuk weekend

02 Juli 2009

Begin te wennen hier

30 Juni 2009

Eerste werkdagen

27 Juni 2009

Trainginsdag
Suzanne

Actief sinds 13 Juni 2009
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 53671

Voorgaande reizen:

21 September 2011 - 21 September 2013

Worldtrip 2011/2012/2013

20 Juni 2009 - 04 September 2009

Yellowstone

Landen bezocht: