Eindelijk weer een bericht - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Suzanne Weeda - WaarBenJij.nu Eindelijk weer een bericht - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Suzanne Weeda - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer een bericht

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

11 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hee lieverds!!!!!

ooh wat mis ik jullie allemaal!!

Bedankt voor alle lieve berichtjes en leuke verhalen!!

Het duurt zo lang, omdat ik iemand anders zijn pc moet lenen om wat te sturen.. En eigenlijk zijn we hier helemaal van de wereld,.. Geen krant, geen tv, geen radio niets.. en internet is zo langzaam, dus eigenlijk doen we niets anders dan met elkaar leuke dingen doen: films kijken, zwemmen, hiken, varen, naar de pub etc...

Ik heb net even opgezocht wat mijn cijfers waren voor mijn laatste tentamens en ik heb ze allemaal gehaald dus ik ben super blij!!!

Ik ben helemaal veramerikaniseerd, er waren 3 nederlandse jongens in de Dining Room een paar dagen geleden en ik kon niet eens Nederlands tegen ze praten haha.. Zo stom..


We doen zoveel 'outdoors' dingen hier, echt super cool.. Ik heb van een super hoge waterval gesprongen.. en als je 1 meter fout spring zit je op de rotsen, ik heb een wilde slang vastgehouden etc. hahaha

Kortom ik heb het super naar mijn zin hier en Yellowstone is een super park!!

Ik ben al helemaal gewend aan wildlife. Als er een eland, een rendier, een hert of een bison de weg oversteekt vind ik het meer irritant dat iedereen stopt dan dat we een foto nemen hahaha..

Al die dieren lopen rondom onze kamers hier haha en heb ook al de grizzlybeer en een eagle gezien!


Ik hou van jullie allemaal en ik mis jullie lieverds!!!

Dikke Dikke Kus

Suusje

  • 12 Augustus 2009 - 14:44

    Ome W:

    He suus leuk weer wat van je te horen hoe zit t met de liefde daar ?? of ben ik nu te brutaal ? grtz vanuit een regenachtig rdam waar de fast forward dance weer heel leuk was neem aan dat je volgend jaar gaat kijken en mee genieten

  • 13 Augustus 2009 - 08:03

    Ivar:

    Niet brutaal denk ik.

    Maar echt tactvol is het niet.

  • 13 Augustus 2009 - 18:03

    Broer:

    Hee Suus, leuk weer wat van je te lezen...

    Ik ben zelf zondag teruggekomen uit España, was weer enorm genieten:D

    Kijk je wel uit met je rotsen vasthouden en van slangen afspringen, veel te gevaarlijk;)

    Verder hier druk met mijn inhaalopdracht voor school en voorbereidingen om les te geven (volgende week 6 dagen natuurkunde bijles)

    Ook ben ik begonnen aan een dieet, niet om af te vallen, maar om aan te komen. Ik ga in september fitnessen, maar tegen die tijd ben je wel weer terug...

    Vanavond documentaire kijken over Yellow-stone op tv, dus misschien zie ik je nog voorbij komen haha.

    Heel veel plezier nog daar kleine zus! Tot gauw

    xx

  • 13 Augustus 2009 - 18:22

    Ome W:

    what a mistaku to maku , ivar , was voor de lol niet boos zijn op ome W hoor

  • 14 Augustus 2009 - 13:29

    Annemarie:

    Hai Suzanne,

    Ben blij te horen dat het allemaal goed gaat. Ik begon me al zorgen te maken. Wel raar dat in zo'n land waar electronisch alles kan, dat er geen(of heel langzaam) internet is. Ik zou maar een verbetersuggestie in de ideeenbus stoppen. Nou wat je taal betreft is je missie dus al geslaagd. Straks alleen nog je Nederlands bijspijkeren en dan ben je weer een competentie rijker.
    Fijn dat je al die enerverende dingen durft te doen. Allemaal grensverleggend. Hartstikke goed (ik zou het echt niet durven, dat springen dan).
    Is het werk ook nog een beetje leuk?

    We hebben woensdag Sven zijn verjaardag gevierd in Breda. Ivar en ik zijn er samen heen gereden, en we waren met alleen Sven en Luciana. Erg leuk. Sven heeft heel veel grote garnalen gegrilld en een kwarktaart gemaakt met rode bessen. We hebben Ivar zijn foto's bekeken. Hij heeft een spectaculaire bergtocht
    gemaakt met twee overnachtingen in een tentje.
    Ik heb vanochtend weer aan mijn Spaans gewerkt, en het weekend wordt mooi. Ik ga zeker weer even naar het Zomerterras.

    Veel liefs en een dikke zoen.


  • 14 Augustus 2009 - 21:57

    Adhb:

    heej suus, wat ben ik blij van je te horen, het duurde me een beetje te lang, begon me al zorgen te maken. Uiteraard weer niet nodig, maar toch! Die Yanks moeten maar eens opschieten met dat internet en zo.. alles is toch big in America?? Heb veel aan je gedacht, steeds aan Ben en Daan gevraagd of je nog gehyved had, maar nu is alles ok. We missen je! Maar wel erg trots op je! We zijn net terug van 3 weken bootje. Heerlijk! Over een dikke week moet Daan weer naar school. Ben vindt het wel chill dat ie een weekje later pas hoeft. Heel dikke kus van ADHB.

  • 15 Augustus 2009 - 18:39

    Marieke:

    Lieverdddd!!

    Menn wat mis ik jou zeg!!
    Ik denk heel veel aan je en kan niet wachten je weer te zien en te knuffelen en al je verhalen in real life te horen en te zien!
    Lieffie ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe trots ik op je ben!!
    Ook ben ik wel een beetje jaloers dat jou Engels/Amerikaans nu zo vloeiend gaat! Haha maar ben uiteraard ook heel blij voor je!

    Nou topper nog maar een paar nachtjes slapen!!

    Hou van je,
    dikke knuffel!!

  • 19 Augustus 2009 - 17:43

    Sharon:

    Hey lieve suusje ik heb je ook erg gemist vooral op vakantie volgende keer moet je zeker mee! Turkije was lekker warm, zon zee zwembad en gezelligheid, echt een relax vakantie. Ik hoop dat jij daar ook nog een paar leuke laatste weken tegemoet gaat en zodra je terug bent gaan we snel afspreken en bijkletsen wil natuurlijk al je verhalen horen!

    Dikke kus en knuffel

  • 19 Augustus 2009 - 22:07

    Mama:

    Lieverd, heb mijn koffer gepakt, zit niet zo vol als die van jou!!!!!!
    Heb op internet het hotel opgezocht na jouw telefoontje en ga nu slapen. Morgen om 6 uur op, Vin brengt me naar Brussel en dan gaat de reis echt beginnen. Ik ben blij je weer in levende lijve te zien, kan ik je tenminste even vast houden.
    Je ziet me wel verschijnen, na het vliegen moet ik eerst slapen voor ik de huurauto mag besturen. Het is hier echt heel lekker warm, vind het dus raar dat ik mijn winterjas moet meenemen, doe hem in de koffer want met ruim 30 graden hoef ik die niet aan hier en ik hoop hem eigenlijk bij jou ook niet nodig te hebben. Ik stuur je nu alvast een kusje vooruit, vrijdag of zaterdag komen de kusjes echt op je wangen!!!!!!!!!!

    Liefs,kusjes en tot gauw.

    Mama

  • 21 Augustus 2009 - 09:57

    Ome W:

    Hoop dat je t leest maar moeders is een dagje later , tot over 2 weken grtz ome W

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Yellowstone

Recente Reisverslagen:

11 Augustus 2009

Eindelijk weer een bericht

05 Juli 2009

Leuk weekend

02 Juli 2009

Begin te wennen hier

30 Juni 2009

Eerste werkdagen

27 Juni 2009

Trainginsdag
Suzanne

Actief sinds 13 Juni 2009
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 53657

Voorgaande reizen:

21 September 2011 - 21 September 2013

Worldtrip 2011/2012/2013

20 Juni 2009 - 04 September 2009

Yellowstone

Landen bezocht: