Aankomst in Yellowstone - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Suzanne Weeda - WaarBenJij.nu Aankomst in Yellowstone - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Suzanne Weeda - WaarBenJij.nu

Aankomst in Yellowstone

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

25 Juni 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag was het dan zover ik zou eindelijk naar het park gaan. 's ochtends vroeg opgestaan want ik had een taxi besteld om 06.45 (Dit keer geen zin om meer dan een half uur te sjouwen) Ik moest om 07.15 op het busstation zijn voor de bus naar het park. Ik had express de taxi extravroeg besteld zodat ik er 7 uur zou zijn. Alleen kwam de taxi om 7.05 pas aankakken dus was het nog even opschieten maar ik zat optijd in de bus. Daar bleek dat ik mijn Social Security Card (een soort sofi-nummer) wel aan had kunnen vragen. In NL was mij verteld hier 10 dagen mee te wachten tot ik in het systeem van de USA stond. Dus ik met een bus vol taiwaneese meisjes naar de social security office. Het was zeker boven de 30 graden en heel lang wachten dus helemaal bezweet en wel zaten we dan rond een uur of 11 eindelijk in de bus naar het park. Het was 1,5 uur rijden, maar een prachtig uitzicht!!! In het park aangekomen moesten we ons inschrijven (dat betekent wachten) en onze uniforms passen en ophalen (dat betekent ook wachten) en ik denk dat het ondertussen tegen de 40 graden aanliep.. Mijn broek paste natuurlijk weer niet dus die zouden ze opsturen. Mijn outfit voor de rest is een wit overhemd een soort strikje en een zwarte band voor om mijn middel, waar die voor dient weet ik niet, maar vergeleken met de rest van de werknemers zag ik er zeer chic uit en was ik erg blij met mijn baantje!
Ik had knallende koppijn toen we eindelijk in de bus naar ons dorp zaten. Ik werk in Lake (je kan het geen dorp noemen er is namelijk:
1 hotel (waar ik werk)
lodges
werknemershuisjes
en een kleine campsite
Daar moest ik nog inschrijven voor een kamer en eindelijk was het dan zover en kwam ik bij het gebouw aan waar mijn kamer zich bevond. Ik zit helemaal aan het einde van de gang, dus lekker stil maar wel in het gebouw met de leuke mensen geloof ik, als ik het zo hoor
Op de kamer staan twee bedden en 3 kasten en er is een aparte badkamer met bad/douche, wc en wastafel.
Internet sucks in mijn kamer, ik zit nu op de tweede verdieping en dat is al veel beter!
Voor het eten kan je 3 keer per dag naar een soort kantine waar de werknemers van het hotel eten. Er is best wel wat keuze dus dat is wel fijn! Voelde wel als de 1e dag op high-school als je daar binnen komt lopen met je dienblad en niemand kent.. Dus ben meteen maar aan de eerste beste tafel gaan vragen of ik erbij mocht komen zitten en kennisgemaakt met een paar medewerkers.

Daarna lekker mn bed in om de hoofdpijn te verzachten

  • 27 Juni 2009 - 09:17

    Marcel:

    Zo te horen heb je aardig je draai gevonden daar. Even een tijdje niet meer mee gelezen met je verhalen, maar vandaag (zaterdag, ochtend) heb ik daar wel weer tijd voor... Ik vindt het wel erg knap als ik je verhalen zo lees, helemaal in je eentje! Als je je maar vermaakt! toch?

    Tot snel
    Groet Marcel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Yellowstone

Recente Reisverslagen:

11 Augustus 2009

Eindelijk weer een bericht

05 Juli 2009

Leuk weekend

02 Juli 2009

Begin te wennen hier

30 Juni 2009

Eerste werkdagen

27 Juni 2009

Trainginsdag
Suzanne

Actief sinds 13 Juni 2009
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 53643

Voorgaande reizen:

21 September 2011 - 21 September 2013

Worldtrip 2011/2012/2013

20 Juni 2009 - 04 September 2009

Yellowstone

Landen bezocht: