Dagje Salt Lake City - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Suzanne Weeda - WaarBenJij.nu Dagje Salt Lake City - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Suzanne Weeda - WaarBenJij.nu

Dagje Salt Lake City

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

21 Juni 2009 | Verenigde Staten, Salt Lake City

Na een hele goede nacht ben ik vandaag lekker gaan winkelen. Na een douche ben ik naar de supermarkt gegaan om eten en drinken te halen (ik verging van de dorst, maar t water is hier echt niet te drinken) De supermarkt ging pas om 11 uur open op zondag dus ik ging terug naar t gasthuis. Het huis heeft een zelf-checkin systeem en ik was natuurlijk de code van de deur vergeten.. Totaal niet bij nagedacht om die mee te nemen.. Ik vanalles geprobeerd maar kreeg de deur nier open.. Ik kon de gastheer wel bellen, maar ik heb nog geen simkaart dus dat werd ook lastig..
Uiteindelijk heb ik iemand die tegenover het gasthuis woont gevonden die bereid was even zijn mobiel uit te lenen en kon ik daarna lekker naar binnen. Na de boodschappen ging ik naar de bus om naar het centrum te gaan.. Moest denk een half uur wachten want hij reed maar 1x per uur, maar dat was niet erg want het zonnetje scheen heerlijk. In de stad ben ik lekker gaan shoppen op een enorme plaza.. Waar ooit de olympische spelen hadden plaatsgevonden.. Ik kreeg een dejavu van New York, toen ik de Abercrombie & Fitch, Forever 21 en de Gap afliep haha... Ik kon vanaf vier uur mijn ticket kopen voor de busreis van morgen, dus heb de rest van de middag gechilld bij een fontijn waar kinderen aan het spelen waren.. Het was zo heet dat ik ook af en toe er doorheen moest lopen!

Om 4 uur mijn ticket gekocht en toen terug met de bus naar het gasthuis.. Daar heb ik gekookt en gegeten. Ik stopte er een film in, maar door de Jetlag was ik binnen 10 min vertrokken...

  • 22 Juni 2009 - 14:52

    Marieke:

    Haha, helemaal top dat je meteen van alles bent gaan ondernemen!
    Klinkt als een heerlijke zonnige dag!
    Heb net zelf ook ff half uurtje in de zon gelegen en wat denk je..ja verbrandt ;)

    Dikke kus!

  • 22 Juni 2009 - 14:56

    Hillie:

    Dag babe!!

    Haha, wat een mooi verhaal van je kamer. Bij mij zou het zweet dan wel even uitbregen..hihi. Knap dat je dit alleen doet meid. Heel veel plezier komende dagen! En ik hou je in de gaten;)

    Kusje!

  • 22 Juni 2009 - 15:08

    Marieke:

    Haha, helemaal top dat je meteen van alles bent gaan ondernemen!
    Klinkt als een heerlijke zonnige dag!
    Heb net zelf ook ff half uurtje in de zon gelegen en wat denk je..ja verbrandt ;)

    Dikke kus!

  • 22 Juni 2009 - 15:13

    Annemarie:

    Ha lieverd,

    Dat was echt zondag dus. Winkels dicht tot 11 uur en jij maar dorst hebben. Zo'n code vergeet je de volgende keer niet ;-)

    Lekkere dag zo te lezen en veel zon. Gelukkig verbrandt jij ziet zo gauw. Na een paar dagen kan je sávonds vast wel een filmpje kijken zonder in slaap te vallen.

    Hier op het werk zit alles onder de comoputervirussen. Ik ga gewoon naar huis. Nieuwe paspoort halen.

    Fijne busreis vandaag!

    Liefs en een dikke zoen,

    Annemarie


  • 22 Juni 2009 - 15:19

    Marcel:

    Haha suus, fijn te horen dat alles goed is verlopen (de reis althans). Code volgende keer dus niet meer vergeten he! ;) En Jah, die jet lag he, daar heb je de komende dagen nog wel last van, gok ik... Ennieweej, wanneer moet je echt gaan werken daar? of heb je nog een paar dagen vrij?

    Ik houd je activiteiten wel bij vanaf mijn schermpje! Suc6 daar.

    Marcel

  • 22 Juni 2009 - 15:19

    Marcel:

    Haha suus, fijn te horen dat alles goed is verlopen (de reis althans). Code volgende keer dus niet meer vergeten he! ;) En Jah, die jet lag he, daar heb je de komende dagen nog wel last van, gok ik... Ennieweej, wanneer moet je echt gaan werken daar? of heb je nog een paar dagen vrij?

    Ik houd je activiteiten wel bij vanaf mijn schermpje! Suc6 daar.

    Marcel

  • 22 Juni 2009 - 21:26

    Mama:

    Hoi Lieverd,

    Jij maakt ook van alles mee he!Maar gelukkig weet ik dat het allemaal goed komt met je. Ik ben hartstikke trots op je.
    Je bent al een tijd onderweg en nog steeds niet op plaats van bestemming. Hier is het een mooie zonnige dag geweest vandaag. Ik ben naar een nieuwe (tweede hands) auto gaan kijken, hij reed heerlijk. Nu nog een paar nachtjes over slapen. Het is een fiat punto grande, zwart. Nog maar 59 nachtjes en dan zie ik je daar in Amerika.
    Tot morgen, liefs en kus.

  • 22 Juni 2009 - 23:16

    Suzanne:

    Bedankt voor alle lieve berichtjes! Sommige zelfs dubbel haha
    @ annemarie: goed excuus zo'n virus haha!! Paspoorten voor Mezico?

    @ Marcel: Ik ga morgen met de bus naar Bozeman (12 uur rijden:s) en dan ben ik daar woensdag nog vrij.. En dan donderdagochten wordt ik opgehaald voor mijn orientatie dag!

    @ mama: Hoezo een nieuwe auto?? Deze is toch prima.. of verveelt ie alweer;) tot over 59 nachtjes! haha Kus

  • 23 Juni 2009 - 04:40

    Suus Dr Lieve Broer:

    Hee kleine :)

    Leuk om te lezen allemaal, ik blijf het lekker volgen vanaf mn flaptoppie hoor!

    Voor het mooie weer had je niet weg hoeven gaan, want het wordt hier deze week ook strandweer, heb ik niet veel aan, want ik zit fulltime verslag te typen maargoed...

    En toch zonde van dat je na 10 minuten vertrokken was bij die film, zulke saaie films heb ik toch niet voor je uitgezocht? :P

    Veel plezier en ik hou je in de gaten;)

    xxx

  • 23 Juni 2009 - 12:23

    Suzanne:

    @ lieve broer:
    Hoe staat het ervoor met je verslag? Wanneer moet je nou presenteren? Is het concept al af?
    HAha veel vragen he,,
    Ik was de Kiterunner aan het kijken, lijkt me geen saaie film, maar ja ook gister viel ik om 7 uur in slaap haha.. Ben blij dat ik een paar daagjes vrij heb voor donderdag, anders was ik waarschijnlijk in slaap gevallen tijdens het werk haha..
    Succes met je opdracht!

    Kus je zusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Salt Lake City

Yellowstone

Recente Reisverslagen:

11 Augustus 2009

Eindelijk weer een bericht

05 Juli 2009

Leuk weekend

02 Juli 2009

Begin te wennen hier

30 Juni 2009

Eerste werkdagen

27 Juni 2009

Trainginsdag
Suzanne

Actief sinds 13 Juni 2009
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 53615

Voorgaande reizen:

21 September 2011 - 21 September 2013

Worldtrip 2011/2012/2013

20 Juni 2009 - 04 September 2009

Yellowstone

Landen bezocht: