Dag 1: de reis - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Suzanne Weeda - WaarBenJij.nu Dag 1: de reis - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Suzanne Weeda - WaarBenJij.nu

Dag 1: de reis

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

22 September 2011 | Argentinië, Buenos Aires

Lieve allemaal,


Ja ik ben nog heel en ik zit veilig in mn hostel!!!
Het was wel een lange en interessante reis, maar goed ik ben er!

Gister vloog ik vanaf Brussel naar Madrid, maar die vlucht had een uur vertraging waardoor ik nog net mn andere vlucht haalde. Geen eten of drinken op dus nog snel even een club sandwich gekocht. De code van mijn credit card bleek aleen anders te zijn dan in mijn geheugen, dus credit card geblokeerd! JEEEJ

Maar goed pinnen kon ook dus ik met mn sandwich al rennend naar de grote vlucht. Daar vroeg een jongen (15 jaar) hoelaat het was in het Spaans. Dat verstond ik wel, maar geef dan maar eens antwoord hahaha. Dus met zijn beste engels vroeg hij waar ik vandaan kwam en wat ik ging doen. Dus ik netjes uitgelegd en hij was helemaal onder de indruk.
De boeing 747 zat helemaal afgeladen met Spaanstalige mensen (ideaal) en jawel geen tv-tjes of iets.. Kortom 12 uur lange verveling!
Maar ik ben vanochtend weer veilig geland in Buenos Aires en heb daar een Duits meisje ontmoet, die niets begreep van het paspoort systeem. Nou heb ik hier gelukkig dagelijks mee te maken (not) dus stonden we gezellig samen te stuntellen..
Toen we stonden te hopen of onze bagage de eindstreep ook had gehaald, kwam de jongen weer naar me toe met een ketting om me geluk te wensen op mijn reis (in zn beste engels) Ik was helemaal verbeisterd, want we hadden maar 2 zinnen gesproken, maar het was zooo lief!!! Dus hij snel terug naar zijn moeder en ik ben voordat ik het land in kom al een geluksketting rijker!

Het Duitse meisje (Meike) moest naar de andere airport en we konden dus samen geld pinnen en samen dezelfde bus in. Die bus heeft me gebracht vlakbij het hostel en met wat handen en voeten uitleg ben ik dan nu veilig in het hostel. Het ziet er erg gezellig uit en er is vanavond een feest!
Ik ga zo lunchen met Pablo (exchange student van Rotterdam) en zie daarna wel weer verder!
Ik heb wel t idee dat een vervolg cursus Spaans niet overbodig was geweest haha

Bedankt voor alle lieve reacties en posts!!

Dikke knuffel!

Suus

  • 22 September 2011 - 13:14

    Remco:

    Suus die te makkelijk dacht over de cursus Spaans... Geloof dat me dat niet verbaasd. :D

    Leuk om te lezen dat jij je charmes alweer in de strijd hebt gegooid (bij een 15-jarig jochie)

    Ik wacht de dag van morgen weer af... Of komen ze niet iedere dag, de berichtjes? haha ;-)

    Veel Plezier!!

  • 22 September 2011 - 13:47

    Willem:

    Leuk en fijn te lezen dat je goed aangekomen bent , kijken uit naar jouw volgende berichtje gtrz Willem en Liesbeth

  • 22 September 2011 - 15:23

    Pap:

    Leuk dat we zo snel iets van je lezen.

    Geluk XXX


  • 22 September 2011 - 15:43

    Mama:

    Wat heerlijk om nu al een verslag van jouw reis te lezen.
    Credit-card probleem zie pers. mail.
    Verder hoop ik dat het de reis van jouw dromen wordt en je veel nieuwe mensen gaat ontmoeten en dingen gaat zien.
    liefs.

  • 22 September 2011 - 18:02

    Marieke:

    Hola guapa!

    Wat een heerlijkheid om nu al een berichtje van je te lezen!
    Held die je bent!
    Nou dat belooft nog wat met die ketting...hoop niet dat je dalijk terugkomt met nek klachten doordat je teveel geluks kettinkjes hebt gehad.
    Chick, ik hoor het wel weer..je gaat je zeker niet vervelen!
    Enjoyyy!

    Muchos besos!
    <3

  • 25 September 2011 - 13:21

    Oma:

    Leuk dat het goed met je gaat. Geniet van de reis. Ik hoor nog wel wat van je. Liefs Oma.

  • 25 September 2011 - 17:48

    Joyce:

    He lieverd!
    Fijn te lezen dat je veilig en wel bent aangekomen!
    Geniet van ieder moment want voordat je het weet is het eind 2012!
    Hou van jou!
    Xxxxxxxxxxxxx

  • 27 September 2011 - 13:07

    Tante!! Marian:

    Zo kanjer, wat heb ik toch een stoere nicht.
    Wel jammer dat je de brandersfeesten niet hebt meegemaakt afgelopen weekend. Je had toch wat later weg kunnen gaan? Schiedam is toch ook leuk? Je hebt echt wat gemist hoor..daar kan geen wereldreis tegenop. ha ha
    Ben benieuwd naar je verdere avonturen.
    Adios.
    p.s spring jij daar echt van die waterval af? of is dat een stand-in?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Suzanne

Actief sinds 13 Juni 2009
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 53653

Voorgaande reizen:

21 September 2011 - 21 September 2013

Worldtrip 2011/2012/2013

20 Juni 2009 - 04 September 2009

Yellowstone

Landen bezocht: