Leuk weekend - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Suzanne Weeda - WaarBenJij.nu Leuk weekend - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Suzanne Weeda - WaarBenJij.nu

Leuk weekend

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

05 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ik weet niet meer precies wat ik welke dag heb gedaan, maar hier toch weer een verslagje.
Nadat de meiden (Kristin en Abigail) terugkwamen, ben ik met Kristin en Kayla naar de pub geweest. Dat was wel erg leuk, maar de meeste mensen zijn daar dronken en als je onder de 21 bent hangen ze kaartje daar op en kan je dus ook geen alcohol krijgen en als ze je zien met alcohol ben je de sjaak. Dus ik aan de cola.. We hebben een beetje gepoold en tafelgetennisd. De volgende morgen moest ik weer vroeg werken dus ben niet super lang gebleven. Na mn werk regende het dus hebben we op mijn kamer 'slumdog millionair' voor een deel gekeken. De meesten moesten 's avonds weer werken dus we zouden m 's avonds na t werk afkijken. Kayla en ik hoefden niet te werken en dronken wat met een paar gasten op hun kamer. Toen iedereen klaar was hebben we de film afgekeken en zijn we gaan slapen.
De volgende dag (independence day) was zowat iedereen brak van de drank haha. Ik had bijna niets op en was super vrolijk. We hebben met 'de groep' ontbeten en met het grootste gedeelte zijn we een hike gaan doen: storm point. Die is totaal niet stijl dus dat was wel even fijn haha.. Het was door een bos en langs het meer, echt super mooi. We hadden ook weer super weer! Een groep die niet hoefden te werken is gaan kamperen en na de hike zijn we met de rest begonnen aan de film 'yes man' maar hebben die niet afgekeken doordat wij wel moesten werken. Omdat het Independence Day was, was er een parade en zat het hotel (zoals elke avond) weer helemaal bomvol. Na het werk hebben we de film opnieuw gestart omdat er mensen bij waren die er 's middags niet bij waren..
Vannochtend weer gewerkt en ik was helemaal gesloopt haha.. elke keer een paar uur slaap doet de mens geen goed. Na mn werk ben ik dan ook weer mn bed ingekropen voor 1,5 uur. We hadden net een verplichte meeting voor de hosts, niet veel boeiends..
Heb geen idee wat ik vanavond ga doen, maar morgen werk ik breakfast en lunch, dus zal het niet laat maken.
Dinsdag op woensdag gaan we met een groep kamperen in Canyon. en waarschijnlijk ga ik ook met Henry en Ben raften! Heb er superveel zin in!

Bedankt voor alle lieve reacties weer!
Erwin, gefeliciteerd en veel plezier bij de gemeente Den Haag;)
Mariek, een fijne vakantie!
Ben, ik zal je snel krabbelen ;)
Moeders, succes met schoonmaken hihi, geef Vin en oma een kus van me!
Naas&Sa, succes met de muizen

Voor iedereen een dikke kus!

  • 06 Juli 2009 - 10:12

    Nazan:

    Lievuurd! Echt goed om te horen dat je het leuk hebt daar! Cool dat je gaat raften.. en helemaal lekker als je echt wild water hebt, kijk natuurlijk wel uit want we willen je hier heel terug zien! We missen je namelijk echt!

    Wij vermaken ons hier wel met de muizen. 3 dagen geleden alweer een dode muis moeten opruimen met van die dikke wormen er omheen.. het begon dus te ontbinden. Dit keer zat hij klem ONDER de koelkast waardoor we het minder snel en sterk roken.. Nou ik zal je niet nog misselijker maken (maar jij zit daar cast stiekem te lachen dat je dit niet hoeft mee te maken:D) en tot de volgende blog! Kus

  • 06 Juli 2009 - 13:32

    Fulco:

    Hoi Suzanne,
    Mooi verslagje van een best wel super zwaar bestaan lijkt me zo... Een tikje ironisch mag je dit wel opvatten. Maar hier gebeuren ook heel spectaculaire dingen hoor: vanmorgen zag ik zomaar een ree in het weiland! Nog nooit gezien hier. Waarschijnlijk overgezwommen (de Vlaardigervaart over)uit de broekpolder. Ik heb weleens gehoord dat daar reën zijn gezien. Ook daar heb ik ze overigens nooit gezien. Mijn dag is weer goed met zoiets, een kinderhand is snel gevuld... verder niet veel te melden, behalve dat het niet meer zo warm is en ik dat fijn vind. Alvast veel plezier met kamperen en raften. Goed vasthouden hoor! Liefs en groeten van Fulco

  • 06 Juli 2009 - 20:43

    Mama:

    Hi schat,

    Wat doe jij veel leuke dingen allemaal!!!!!!!!!
    Het is een heel druk en afwisselend leven daar voor je, kunnen wij hier in Maassluis niet aan tippen.
    Vandaag wat gerommeld in huis en administratie gedaan. Net gaan sporten, alvast oefenen om jou bij te houden met hiken.
    Vandaag de dakgoten laten schoonmaken en de nokpannen zijn weer vastgezet.
    Het paleisje wordt steeds mooier.
    Doe wel voorzichtig in die bootjes!!!!
    Er is weer een nachtje om, dus minder nachtjes slapen voor ik, je zie.

    Liefs en kusjes, mama

  • 07 Juli 2009 - 10:36

    Annemarie:

    Ha Suzanne,

    Wat leuk dat je af en toe die 'hikes' kunt doen. Zo zie je toch veel van het park. En je hebt al weer een grote schaar kennissen om je heen verzameld, om allerlei leuke dingen mee te doen. Mocht het werk niet zo bi zijn dan maakt dat weer een hoop goed.
    Zondag gezellig met Ivar gegeten (een lievelingshap met rijst, garnalen een veel knoflook en olie en rabarber toe).
    Verder veel werk maar leuk. Al een beetje aan het afronden voor onze Zweden-vakantie. Ik kijk uit naar het grasjes-kijken met Klaas en Marianne. Nieuwe mensen in ons leven die eind juli ook naar Zweden komen. Zij kennen als ware biologen echt alle plantjes bij naam. Leuk!

    Veel plezier met al je activiteiten. We denken aan je!

    Liefs van Annemarie

  • 07 Juli 2009 - 20:41

    Mama:

    Dag lieverd,

    Het is dinsdag en de hele dag staat in het teken van de begrafenis van Michael Jackson hier in Nederland, 3 zenders hebben de hele ceremonie live uitgezonden. Wat zal dat in Amerika een ongelooflijke avond zijn. Het zal bij jullie wel helemaal groots en indrukwekkend zijn.
    Vandaag naar de verjaardag van Anita geweest, je moest natuurlijk de groeten hebben en vanmiddag met oma naar Betty want die was ook jarig en gaf een high tea bij haar thuis. Allemaal erg gezellig. ben ook even naar jouw huis gelopen en onderweg zag ik een tuinslang uit de deur komen met veel water, het had net enorm geregend, dus ik dacht dat is wateroverlast. Toen ik dichterbij kwam bleek het bij de buren te zijn,gelukkig! Er was helemaal geen post, ook geen rekeningen! De stank van de niet meer rondlopende muizen niet geroken. De meiden daar hadden ook nog geen papieren van studielinck ontvangen dus dat wordt nog even afwachten. Ga volgende week wel weer een keer kijken. Je plantjes doen het prima hier in huis.
    Nog 44 nachtjes en dan kom ik naar je toe.

    Liefs en kusjes mama.

  • 08 Juli 2009 - 12:34

    Broer:

    Hee Suus,

    Ik heb helaas mn project niet gehaald, had een 5. Ik mag in de vakantie wel een aanvullende opdracht doen om er alsnog een voldoende van te maken, maar das best een flinke opdracht...
    Verder hier druk met tennis en Michael Jackson luisteren, en heb net even al je berichten doorgelezen. Klinkt allemaal heel erg leuk, ik wens je nog heel veel plezier. Ik ga zelf vrijdag ook moeders verlaten, want dan heb ik 10 dagen Chersonissos voor de boeg;) Daarna ben ik weer een weekje thuis en ga ik je berichtjes weer lezen!:)

    Vin

  • 08 Juli 2009 - 21:54

    Mama:

    Hoi krummeltje,

    Hoop dat je weer snel achter de pc kan kruipen zodat ik weer kan genieten van je verhalen daar in verweg-ie-stan. Het is hier een bewolkte dag geweest met af en toe een zonnetje, wel veel wind.
    Overdag even bij Ria geweest voor mijn nek, heb daar helaas weer last van. Vanavond gewerkt in de toko. Nog 1 avonddienst te gaan in augustus en dan alleen nog maar nachtdiensten. Ik ga vanaf september meer nachten draaien omdat collega een opleiding gaat volgen en dan niet zoveel nachten kan draaien, dan laat ik voor 1 jaar mijn avonddienst vervallen. Als zij dan klaar is met die opleiding gaat ze weer haar eigen nachten doen en dan ga ik dus minder werken!!!!! Alvast oefenen voor later.
    Ook Vin vanaf vrijdag de deur uit voor 10 dagen. Ook alvast om te oefenen om alleen te zijn. Ik heb wel 7 nachten te werken dus kan niet veel profiteren van de rust.
    Lieverd, ik ga zo slapen, tot morgen, kusjes van mama.

  • 09 Juli 2009 - 21:54

    Mama:

    Hoi lieverd,

    Zo de donderdag is ook bijna voorbij. Hoop dat jij leuke avonturen heb meegemaakt in de canyon en misschien ook bij raften, alhoewel ik dat erg spannend, eng vind.
    Vanmorgen bij Marian in Schiedam geweest en met haar naar haar atelier geweest, dat is groot!!!!!!!!!!! heel leuk ingericht en ruim en alles aan de kanten opgestapeld op wandrekken, heel overzichtelijk.
    Vanmiddag boodschapjes gedaan, heb niet veel nodig, Vin gaat vannacht op vakantie en ik heb volgende week de hele week nachtdienst. Vanavond lekker gesport, moet in vorm blijven anders kan ik jou niet bijhouden.
    Om 2.30 uur wordt Vin opgehaald door de vader van Marten en gaan ze op vakantie. Ik heb de eer om ze over 10 dagen om 5 uur in de ochtend, nou ja nacht, op te halen. Momenteel regent het hier, overdag is het wel droog geweest maar bewolkt en veel wind. Heb jij lekker weer daar en geniet je ook tussen het werk door?

    Liefs en kus mama.

  • 10 Juli 2009 - 21:29

    Mama:

    Hoi Lieverd,

    Zo de vrijdag is ook bijna voorbij. Vannacht is Vin door de vader van Marten opgehaald om 2.30 uur en naar Schiphol gegaan voor zijn vakantie met Marten op Kreta. Heb hem nog even uitgezwaaid en toen naar bed gegaan.
    Vanmorgen bij Jeannine koffie gedronken, meteen de sleutel van haar huis meegenomen, ze gaat zondag op vakantie en dan doe ik de post verzorgen en de plantjes water geven. Meteen de kamer van Vin opgeruimd, kon wel een schoonmaakbeurt gebruiken.
    Verder gerommeld in huis en vanavond naar body-pump gegaan, was leuk en lekker.
    Thuis tv gekeken en jou even schrijven. Ook vandaag geen byzonder weer,veel wind en bewolking. Wordt tijd dat de zomer gaat komen!
    Lief, hoop snel de verhalen van je te horen of lezen.

    Liefs en kus mama.

  • 11 Juli 2009 - 21:41

    Mama:

    Hoi Lieverd,

    Ik vind het wel lang duren voor je weer wat schrijft, hoop dat alles wel goed gaat.
    Hier een aardige dag, af en toe zon. Vandaag gerommeld in huis en vanavond naar de sauna geweest. Erg lekker.
    Fijn weekend verder.

    Love mama.

  • 12 Juli 2009 - 10:56

    Debby:

    Hey Suusje,

    Klinkt goed en gezellig allemaal! Slumdog Millionaire is wel een toffe film he?

    Vandaag zouden we met de meiden eigenlijk naar een of ander festival in Leiden gaan, maar het plenst hier vandaag! Haha, geen goed idee dus!

    Echt leuk om allemaal te lezen wat jij zoal meemaakt, leuk om alles bij te houden.

    Nog 5 weken werken en dan heb ik 2,5 week vakantie, jeeej!

    Geniet van de zondag!
    Dikke kus!

  • 12 Juli 2009 - 19:56

    Mama:

    Dag lieverd,

    Zo het weekend is nu ook alweer voorbij. Vandaag begon met regen maar eindigde met zon.
    temperatuur was prima, nog wel veel wind. Vanmorgen uitgeslapen en was gedaan. daarna naar Rox en Mardel in Den Haag.
    Vanavond thuis voor de buis gegeten en nu in de startblokken voor een week nachtdienst.
    Hoop dat je ook een fijne week hebt gehad. Waar kan jij eigenlijk je was doen en eet je met de collega's of alleen en waar?
    Nog meer vragen!!!!!!!!

    Dag lieverd, tot gauw,
    kus en liefs mama.

  • 12 Juli 2009 - 20:12

    Mama:

    Hoi Lieverd, hier ben ik nog een even, heb je net gebeld maar je nummer is "unballanced"?????????
    Heb ook al verschillende smsjes gestuurd naar dat nummer wat je had opgegeven bij je verslag, w.s. heb je die dus ook niet ontvangen. Wat is je juiste nummer? Liefs en kus.

  • 13 Juli 2009 - 20:06

    Mama:

    Hoi lieverd,

    Weinig tijd, denk aan je en mis je. Ga zo werken met Ria.
    Liefs en kus

  • 14 Juli 2009 - 20:00

    Mama:

    Hoi Lieverd,

    Gefeliciteerd met de verjaardag van Vin.
    Hoor wel erg weinig de laatste dagen.
    Hoop dat je gauw weer wat schrijft. Telefonisch ben je ook niet bereikbaar.
    Ga nu werken met Liane.

    Kus van mama.

  • 15 Juli 2009 - 12:02

    Sharon:

    Hey lieve suus,

    Hoe gaat het? het is al weer even geleden dat je iets van je hebt laten horen maar hopelijk gaat alles nog steeds top en heb je het erg naar je zin. Ik wacht nog steeds in spanning op meer foto's, vooral van die beer =)
    Hier gaat alles iig zn gangetje, ik ga volgende week woensdag al op vakantie naar Bulgarije en daarna gelijk met de chickies op stap. Mocht het goed bevallen en mochten we elkaar niet aanvliegen:P dan ga jij zeker mee de volgende keer!

    Have fun! en werk ze natuurlijk:)

    Liefs,

  • 15 Juli 2009 - 20:11

    Mama:

    Hoi Lieverd,

    Hoorde gisterenavond laat van Ivar dat het goed met je gaat en je weinig bereik met telefoon en bijna geen internet hebt.
    Gelukkig allemaal materiele dingen.
    Was fijn te horen dat je weer veel geniet.
    Ik spreek gewoon Nederlands dus dat wordt weer wennen voor je.

    Ik ga nu weer aan het werk.

    Have a nice day!!!

    Liefs en kusjes.


  • 15 Juli 2009 - 20:26

    Marcel:

    Aaah... een teken van leven! Ook ik ben een tijdje niet meer geweest hier, beetje druk thuis, maar dat hoor je nog wel! Zo te lezen heb ik niets gemist, want mijn bericht van 9 dagen geleden staat er nog op (thans er is 9 dagen niets meer bij gekomen). Goed om te horen dat er nog een kindje-weeda rond vrolijk rond huppeld aan de anderekant van deze aard kloot... Laat je weer snel aan iedereen lezen hoe het met je gaat en welke 'wilde' avonturen je nu weer hebt mee gemaakt?

    Groet Marcel

  • 16 Juli 2009 - 19:46

    Mama:

    Hoi Lieverd,

    Wat was het heerlijk om je stem te horen vannacht. Je spreekt al helemaal veramerikaanst!!!!
    De stroopwafels en hagelslag worden geregeld. Fijne vrije dagen. Het is hier prachtig weer geweest, was warm om overdag te slapen. Nog 1 nachtje te gaan en dan genieten, helaas wordt dat regen maar wel lekker vrij.

    Dag lieverd, kusjes mama.

  • 21 Juli 2009 - 11:54

    Mama:

    Hoi Lieverd,

    Het is alweer een paar dagen geleden dat ik je geschreven heb, maar ik merk dat je niet al teveel heimwee hebt en de verhalen ook niet altijd kan lezen.
    Nu heb ik weer wat te vertellen na een paar dagen ook. De nieuwe auto rijdt echt heerlijk, moet je maar gauw uitproberen als je terug bent, als je het rijden al ondertussen niet verleerd bent!
    Het weer is heel wisselvallig, in de ochtend onweer,regen en wind en in de middag kan je in je bikini buiten zitten. Temperatuur is goed.Het weekend lekker vrij geweest en zondag naar Roxanne gegaan en ook even bij om langs geweest.Maandag heeeeel vroeg : 5 uur(is 4 uur op) Vin en Marten van Schiphol gehaald, hadden en fijne stap/zwembad vakantie gehad op Kreta.
    Vandaag, dinsdag ga ik met Annemarieke in de middag naar Amsterdam, even shoppen, wat eten en dan naar een Iers concert in het Concert gebouw. Ga met auto en tram.
    Gaat vast een gezellige dag worden, het weer is heerlijk.
    Morgen weer de nacht in met Liane.
    Vandaag de kaarten ontvangen: wat ziet het er mooi uit daar!!!!!!!!!!!!!

    Ik kom gauw naar je toe, liefs en kusjes mama.


  • 03 Augustus 2009 - 12:19

    Mariek:

    Hee lieverd,

    Wat ben ik blij dat je het zo naar je zin hebt in Amerika.
    En wat een gave verhalen.
    Ik mis je wel heel erg en hoop dat je snel weer een nieuw bericht kunt plaatsen.
    Je bent een kanjer!

    Hele dikke kus en knuffel!!

  • 06 Augustus 2009 - 09:17

    Annemarie:

    Ha lieve Suzanne,

    Ik ben gisteren per trein en vliegtuig uit Zweden naar huis gekomen. Sven en Luciana haalden me op. Heel lief.
    Nu weer op mijn werk.
    We hebben veel aan je gedacht daar in Zweden en je ook gemist. We hebben zulke mooie herinneringen aan de dagen dat Ivar en jij vorig jaar in het gastenhuis zaten. Onder andere op onze trouwdag 4 augustus. Maar ook de foto van de bergwandeling van vorig jaar, jouw woorden in het gastenboek en zo voort. Dit jaar is ook weer leuk geweest, maar anders. Geen mooi weer, wel veel gewandeld (met regenbroek en kaplaarzen),veel gelezen en in de sauna. Relaxed hoor!
    Ik heb begrepen dat het lastig voor je is, om op internet te gaan en je hebt ook geen telefoonnummer. Maar zo was het vroeger ook, voor het electronische tijdperk. Heeft ook wel wat.
    Ik hoop dat het goed met je gaat en dat je met je moeder samen een bijzondere tijd hebt.

    Heel veel liefs!!

    Annemarie

  • 11 Augustus 2009 - 18:17

    Debby:

    Hey lieverd,

    Ik zag dat je nog geen nieuw berichtje hebt geplaatst, dus vandaar nog maar even een nieuwe reactie. :)

    Heb je het nog steeds naar je zin daar?
    Ik hoop het wel!

    Mijn vakantie gaat ook bijna beginnen, volgende week naar Gran Canaria!

    Missyou babe!
    Dikke kus, Debxxxx

  • 12 Augustus 2009 - 21:48

    Opa Piet:

    Hallo Susanne.
    Ik ben blij wat van je te lezen.Ik vond het zo raar,dat na het eerste begin,met al die leuke en spannende verhalen,er een hele tijd niets meer kwam!Maar dat is nu opgehelderd !Wat een belevenissen heb je daar,
    al begrijp ik dat je een betere communicatie met de "wereld" wenste!
    Fijn dat alles goed gaat
    en tot ziens !
    Opa Piet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Yellowstone

Recente Reisverslagen:

11 Augustus 2009

Eindelijk weer een bericht

05 Juli 2009

Leuk weekend

02 Juli 2009

Begin te wennen hier

30 Juni 2009

Eerste werkdagen

27 Juni 2009

Trainginsdag
Suzanne

Actief sinds 13 Juni 2009
Verslag gelezen: 12030
Totaal aantal bezoekers 53651

Voorgaande reizen:

21 September 2011 - 21 September 2013

Worldtrip 2011/2012/2013

20 Juni 2009 - 04 September 2009

Yellowstone

Landen bezocht: