Trainginsdag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Suzanne Weeda - WaarBenJij.nu Trainginsdag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Suzanne Weeda - WaarBenJij.nu

Trainginsdag

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

27 Juni 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Daar ben ik weer haha..
Vandaag de trainingsdag. Je kan ontbijten tussen 6.30 en 8 dus was half 8 op gegaan om te ontbijten. (lees een croissant met gebakken ei, spek en kaas en een soort wentelteef alleen dan niet zoet en wat fruit)
Daarna terug om te douchen en mijn nieuwe outfit aan te trekken. Daarna naar de training in de pub. Het was een veiligheidstraining over ziektes, gevaarlijke stof en brandalarm enzo.. Niet echt boeiend.
Daarna een korte tour door het dorpje. Er stak nog een baby elk over die op weg was naar zijn moeder aan de andere kant van de weg en gister en vandaag al heel wat buffalo's gezien en een berggeit!! Ook is er vlakbij ons huis regelmatig een beer gezien dus grote kans dat ik die ook nog tezien krijg!

Om 12 uur ging ik bij mijn nieuwe werk langs voor traing, maar ze vertelden me om 2 uur terug te komen. Dus ben ik lekker gaan lunchen met de congierge die mijn slot van mijn deur gister probeerde te maken (hij gaat namelijk niet op slot). Om 2 uur stond ik daar weer en werd me verteld om kwart voor 5 terug te komen dat is over een half uur. Dus ik had de middag om uit te zoeken waar ik internet kon ontvangen en een hele hoop up te daten.
Ik heb vergeleken met de andere werknemers hier een hele goede job, iedereen is er enthousiast over en ik heb ook een stuk nettere kleding dan de rest hier. Ik zal morgen even een foto maken van mn kostuum en opsturen.
Omdat ik hier maar 10 fotos kan hebben ga ik al mijn fotos op hyves zetten. Maar dat komt waarschijnlijk pas eind van het weekend, want daar is wat tijd voor nodig met dit internet.
Bedankt voor alle lieve reacties, dat is echt heel leuk om te lezen als je hier in je eentje op een kamer zit!!
Het muisje met 'I love you' van mijn huisgenootjes staat mooi op mijn kast naast de fotos van het gezin!! Het prachtige kettinkje van Ivar heb ik elke dag om en het boek van Annemarie en Fulco ligt klaar om gelezen te worden! Ik heb genoeg dingen om aan jullie te denken gelukkig!
Broer ik hoop dat je presentatie voldoende was, maar jou kennende komt dat wel goed!! Groetjes aan oma, ik zal binnekort een kaart sturen!
Ik mis jullie daar!

  • 27 Juni 2009 - 14:22

    Anton:

    Leuke verhaaltjes, Suus. Een dikke vrouw waar jij 3 X in kan is logisch. Het zegt zo weinig over de dikte van die vrouw!!
    Veel werkplezier

  • 27 Juni 2009 - 19:06

    Mama:

    Hoi Lieverd,

    He, gelukkig weer berichtjes vanuit dat verre, leuke en warme Amerika.
    Hier is het vandaag ook nog warm geweest, maar nu komt er mist binnen drijven en voel je het meteen afkoelen.
    Ik ga aan mijn laatste nachtje beginnen en moest je de groeten doen van Liane en Jeannine. Vin heeft gisteren verloren met tennissen maar is vandaag wel bij vrienden kijken daar in Rozenburg.
    Ik heb oma nog gebeld en verteld van je avonturen.
    Ze vindt het zo knap van je dat je er zomaar alleen aan begonnen bent. Succes met werken en tot schrijfs.

    Liefs mama xxx.


  • 27 Juni 2009 - 19:37

    Henriette:

    Hee Suus, ik denk aan je elke dag, ik lees al je berichtjes en Toon krijgt ook steeds een mail als je een nieuwe dag hebt vol gekregen. Yellowstone lijkt me geweldig en heet! Het vooroordeel van de obese Amerikanen wordt maar weer eens bevestigd! Zo steek je dubbel af bij hen. Wat zal je engels veranderen!

    Dikke kus H

  • 28 Juni 2009 - 08:05

    Fulco En Annemarie:

    We hebben samen jouw laatste 4 berichtjes gelezen, en ik heb tranen in mijn ogen, zo lief, leuk en dapper je alles meemaakt en beschrijft. We vinden je echte een kanjer! Die eerste dagen als alles nog nieuw is, maak je zoveel mee!
    Hier is het zondagochtend en we hebben een kopje koffie meegenomen naar de computer. Twee stoeltjes naast elkaar. Lezen over je reis. Gisteren lekker gekookt voor vrienden uit Scheveningen, Siciliaans naruurlijk. Tot laat buiten gezeten. Straks gaan we wandelen in Meyendel. Geen zon vandaag. Ivar slaapt nog. Hij was gisteravond bij Michiel. Vrijdag bij de expositie van Sven geweest. Hij had daar die grote houtkrul neergelegd. Een spectaculair stuk hout, maar het kwam naar ons idee niet helemaal tot zijn recht. Maar moeilijk te verzinnen wat het wel nodig heeft. Sven vond het prima zo, dus dat ius het belangrijkst. Meisje, ga zo door daar in Yellowstone...Ik hoop dat je eerste werkdagen bevallen en dat je leuke huisgenoten blijkt te hebben. Heel veel liefs van ons beiden!
    Fulco en Annemarie

  • 28 Juni 2009 - 18:39

    Mama:

    Lieve Suus,

    Ben benieuwd hoe je eerste werkdag is gegaan. Was het leuk, druk, ingewikkeld en ben je moe?
    Mijn werkweek zit erop, 5 nachten gehad en nu ga jij beginnen.
    Vanmorgen wat mistig, ben toen bij Angela een plantje gaan brengen en bij jouw huis gekeken voor post. Die was er niet maar Sa en Naas waren er wel, gelukkig heb ik ze niet uit bed gebeld ze waren al wakker.
    Daarna klaarde het buiten toch op en heb ik lekker in de tuin gezeten(nee niet te bloot i.v.m. mijn huid) maar het was wel erg rustig en fijn. Vin is kijken naar de finale in Rozenburg en blijft daar ook eten.
    Ik hoef me over jou geen zorgen te maken lees ik wel, het gaat allemaal goed komen, wat je ook meemaakt.
    Ik ben in goede handen als ik in augustus bij je ben.
    Het is ook wel duidelijk dat als je toch geen zin in bedrijfskunde hebt je altijd nog verhalen kan gaan schrijven. Je schrijft zo gezellig en makkelijk leesbaar.

    Tot morgen lieverd.


  • 29 Juni 2009 - 21:24

    Mama:

    Hoi Lieverd,

    Zo de maandag is weer voorbij. In de ochtend was het zelfs een beetje fris en bewolkt. In de middag was het helder en heel erg lekker warm. Gelukkig had ik vanmorgen al een groot deel van het huis gesopt, was nodig na een week nachtdienst, zodat ik nog even in de zon kon zitten. Vin heeft nog even de auto gewassen en ik heb hem uitgezogen.Ziet er weer netjes uit voor de inruil morgen. De papierwinkel in orde gemaakt voor de nieuwe auto, hij kan komen!!!!!
    Vin is nu een toernooi aan het tennissen bij BQ. Hij moest om 22 uur beginnen!
    Ik heb voor het eerst,na de huid problemen, weer een sportles gevolgd. Dat was buiten ivm de verbouwing op de sportschool. Dat was erg lekker daar buiten, op de judo matten, in de wind met lekkere muziek. Was dus anders maar wel leuk en lekker. Hoop dat jij ook van die leuke dingen meemaakt daar in Amerika.

    Hoop snel van je te horen, misschien wel weer met een foto.

    Veel liefs en kusjes, msma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Yellowstone

Recente Reisverslagen:

11 Augustus 2009

Eindelijk weer een bericht

05 Juli 2009

Leuk weekend

02 Juli 2009

Begin te wennen hier

30 Juni 2009

Eerste werkdagen

27 Juni 2009

Trainginsdag
Suzanne

Actief sinds 13 Juni 2009
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 53639

Voorgaande reizen:

21 September 2011 - 21 September 2013

Worldtrip 2011/2012/2013

20 Juni 2009 - 04 September 2009

Yellowstone

Landen bezocht: