Aankomst - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Suzanne Weeda - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Suzanne Weeda - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

21 Juni 2009 | Verenigde Staten, Salt Lake City

Nou daar ben ik dan hoor, in Salt Lake City aangekomen. Gister vroeg naar Brussel vertrokken om vanaf daaruit te vliegen naar New York. Een rustige vlucht gehad en zat naast een stel uit Utrecht dat 40 jaar getrouwd was, dus wel gezellig.
Op JFK New York moest ik overstappen op een andere vlucht. Ik dacht uit mijn hoofd te weten terminal 17 dus ik daarheen lopen (met mn burgerking lunch nog in mijn had)Zie ik daar een hele andere vlucht staan, dus ik pak mn ticket erbij: is het terminal 7... Ik weer helemaal terug en dat is echt een eind, zonder van die loopbanden.
Kom ik daar zie ik weer een hele andere vlucht staan. Toen ben ik het maar gaan vragen en bleek het terminal 15 te zijn. Top! kon ik weer helemaal terug..
Snel mn lunch naar binnen gewerkt en het vliegtuig in naar Salt Lake City. Die vlucht had anderhalf uur vertraging dus was pas rond een uur of 9 daar.. Met mn koffers en al wachten op de bus, overstappen op een andere bus en daar was ik dan eindelijk bij het Camelot Guest House. De slef-checkin is echt een top idee en binnen 10 min stond ik in mijn kamer.. Heb even laten weten dat ik aangekomen was en toen mijn bed in, want ik was vreselijk moe..

  • 21 Juni 2009 - 16:44

    Mama:

    Heerlijk om te lezen dat alles goed gegaan is met de reis. Je gelooft het vast niet maar ik mis je nu ook al!
    Ik blijf je nu volgen via de computer.
    Liefs en kus, mama

  • 21 Juni 2009 - 16:55

    Til:

    Nice babe!! Geniet ervan!

    Kissss

  • 21 Juni 2009 - 17:48

    Sharon:

    Hé lief, fijn om te horen dat je goed bent aangekomen! Ik ga je io deze site zeker volgen ben benieuwd wat je allemaal gaat meemaken en zien heel veel plezier ! Dikke kus

  • 21 Juni 2009 - 19:48

    Henriette Steuten:

    Heej Suus, bl;ij dat je heelhuids bent aangekomen. Nu heb ik op de computer je guesthouse gezien, leuk natuurlijk! Ik leef met je mee

  • 21 Juni 2009 - 20:55

    Ome W:

    oke , leuk t allemaal te lezen grtz

  • 22 Juni 2009 - 07:22

    Annemarie:

    Hai Suzanne,

    Lange vermoeiende reis, maar je bent wel heelhuids in 24 uur op je bestemming aangekomen. Hartstikke fijn! Leuk ook de foto's bij je bericht. Zo krijg ik een echt goed beeld van je reis.
    Ik wilde je nog eens bedanken voor het heerlijke etentje afgelopen vrijdag. We vonden het heel gezellig zo met zijn vijven.
    Wij hebben je ook al gemist. Gisteren zijn we met Ivar en Opa Piet naar Sven en Luciana geweest. Opa Piet had een bos bloemen bij zich voor jou. Die heeft Ivar nu mee naar Alkmaar Mooie kleur:oranje. Het was ook weer heel gezellig. Hun huis is steeds weer een stapje verder opgeknapt. Nu was er een groentetuintje aangelegd, de serre was groen met wit geverfd en de schuifdeuren wit. Lekker Aziatisch gegeten als afwisseling van de Siciliaanse pasta. We waren wel laat thuis. Ivar denk ik pas om een uur. Maar jij heeft weer lekker gelachen met zijn broer. een geod begin van de nieuwe week.

    Ik hoop dat de komende dagen lekker zijn. Geniet er van!

    Ik kijk uit naar je bericht.
    (Ik vinkte daarnet de automatische notificatie aan en toen was meteen mijn berichtje weg, dus dit was de tweede poging.)

    Heel veel liefs en een knuffel!

    Annemarie

    (Ik geloof niet dat ik foto's terug kan sturen he)

  • 22 Juni 2009 - 14:14

    Suzanne:

    Dankjulliewel allemaal!!
    Kan volgens mij geen foto's terug sturen, maar mailen kan natuurlijk wel..

    Kus

  • 22 Juni 2009 - 14:48

    Marieke:

    Lieve lieve schat!

    Super dat je reis zo goed is gegaan!
    Je bent echt een held! Ben trots op je dat je deze reis zo helemaal alleen maakt.
    Ik hoop dat je het onwijs naar je zin zal krijgen, maar ik denk zomaar dat dit wel goed zal komen!
    Bedankt voor de foto's, je hebt je snoertje dus weer gevonden?! Ik zal morgen iedereen zn adres vragen ;)
    Ik kijk nu al uit naar je volgende ervaringen!

    Veel liefs en een knuffel,
    xxx Mariek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Salt Lake City

Yellowstone

Recente Reisverslagen:

11 Augustus 2009

Eindelijk weer een bericht

05 Juli 2009

Leuk weekend

02 Juli 2009

Begin te wennen hier

30 Juni 2009

Eerste werkdagen

27 Juni 2009

Trainginsdag
Suzanne

Actief sinds 13 Juni 2009
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 53639

Voorgaande reizen:

21 September 2011 - 21 September 2013

Worldtrip 2011/2012/2013

20 Juni 2009 - 04 September 2009

Yellowstone

Landen bezocht: