Voorbereidingen - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Suzanne Weeda - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Suzanne Weeda - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

17 September 2011 | Nederland, Maassluis

Lieve vrienden/familie,

Ja het eerste verslag, maar nu nog uit het koude, natte Nederland. De voorbereidingen zijn bijna allemaal rond. Ik zal de komende dagen nog meer afscheid moeten nemen van iedereen en dan natuurlijk nog de malariapillen regelen, naar de kapper en jawel de tas inpakken (HELP)..

Nog even een bedankje voor iedereen die gister afscheid is komen nemen, ik waardeer het echt enorm en mis jullie nu al!!!

Mijn volgende update zal vanuit Argentinie komen, dus schrijf je in op de mailinglist (links onder op de startpagina), zodat je altijd weet waar ik uithang ;)

Hasta la vista!!

• 17 September 2011 - 19:34

Mama:

De voorbereidingen liggen inderdaad door het bele huis. Ik geloof het haast zelf niet als ik ga zeggen dat ik dit ga missen, de rommel niet maar jou wel. Fijn nog even een paar dagen thuis. Kus.

• 17 September 2011 - 20:01

Remco:

Suus!

Succes met inpakken en iets minder meenemen dan naar Istanbul!! ;-) haha Veel plezier en ik hou de site in de gaten!! Haha

X

• 17 September 2011 - 20:32

Charlotte:

Heb me aangemeld hoor!! Have fun! X

• 18 September 2011 - 09:56

Fulco:

Hoi Suzanne, Wat een geweldig vooruitzicht. Enige jaloezie kan ik niet onderdrukken. Ik wens je veel succes met je voorbereidingen en daarna heel veel plezier met mooie ervaringen! Liefs Fulco

• 18 September 2011 - 10:42

Parties:

Succes meis ...jij gaat een wereldtijd tegemoet ....geniet ervan xxxx

• 18 September 2011 - 10:57

Sjaak:

Hoi Suzanne, heel veel plezier met je reis ..en doe voorzichtig ..

groetjes sjaak (vader van debby)

• 19 September 2011 - 07:24

Annemarie:

Dag Suzanne,

Ik wens je een geweldige reis toe. Saludos y abrazo!

• 19 September 2011 - 14:43

Angelique:

Suzanne heel veel succes!
    Doe voorzichtig, maar geniet!!!!
    groetjes.

• 19 September 2011 - 15:02

Debby:

Lieverd! Nog 2 nachtjes slapen! Spannend!
    Xxx

• 19 September 2011 - 15:31

Ben :

Heej Suusje,

heeeeel veel plezier op je wereldreis ga je wel egt missen voor een heel jaar is echt te lang

maarja als jij er blij van wordt hahahah

veel plezier xxxxxBen

• 20 September 2011 - 13:32

Pap:

Ook al denk je dat jou niets kan gebeuren (wat natuurlijk onzin is), wees toch maar voorzichtig. Goede reis en veel plezier XXX

• 21 September 2011 - 12:52

Julia:

Welkom in Argentinië!!!! :)

Geniet er van, rustig aan en doe voorzichtig! Kan niet wachten op de verhalen en foto's :)))

Groetjes Julia

• 21 September 2011 - 18:00

Mama:

Goede reis verder, onze autorit naar Brussel was een goede start. Veel plezier en geniet van alles daar. Hoop snel weer wat te horen. Liefs x.

• 21 September 2011 - 19:19

Ruud De Vos:

Hoi, maak er een mooie reis van...